Transport & Vervoer

Transport is booming op vele niveaus! De sector omvat de belangrijkste vervoerswijzen zoals weg-, lucht-, zee- en spoorvervoer voor zowel passagiers- als goederenvervoer. Technologieën veranderen snel, evenals de behoeften van consumenten en belanghebbenden in de sector. Er moeten slimme, evenwichtige beslissingen worden genomen met betrekking tot technieken en menselijke factoren om ervoor te zorgen dat transport in de toekomst toegankelijk en veerkrachtig is.

Tekort aan gekwalificeerd personeel voor bussen en vrachtwagens is een strijd voor bedrijven over de hele wereld. Tegelijkertijd is er een stijgende vraag naar hun diensten en stijgen de lonen van het personeel. Klanten zijn veeleisender dan ooit omdat ze steeds meer betalen voor dezelfde diensten. Hogere kwaliteit is dus nodig!

De meest dominante wereldwijde trends in transport op dit moment:

·         Snel stijgende technische oplossingen; (ontwikkeling)

·         De eerder alsmaar stijgende toerismecijfers moeten hun weg naar boven weer vinden terwijl de wereld in gevecht is met Covid-19  

·         Klanten willen kosteneffectief en gemak, terwijl ze meer van de ervaring verwachten; (Inkomsten & Serviceniveaus)

·         Tekort aan gekwalificeerd personeel; (werkgelegenheid)

·         Het landschap van de internationale handel verandert; (economische trends)

Zoals verwacht, zijn er uitdagingen in verband met de huidige trends in transport. Ondanks een toename van technologie zoals informatie-apps voor klanten en intelligente transportsystemen, is het vaak een uitdaging om gegevens actueel en nauwkeurig te houden. Ook veiligheid blijft een prioriteit, zeker nu de druk in de sector toeneemt. Deze uitdagingen overschaduwen vaak de impact van de menselijke factor op de klantervaring. Wij geloven dat menselijke interactie het meest cruciale onderdeel van de ervaring is. Er zijn dingen die technologie gewoon niet kan vervangen! Met de huidige trends in het achterhoofd, begeleiden we bedrijven bij de uitdagingen waarmee ze worden geconfronteerd, zodat ze kunnen blijven uitbreiden en hun klanten en medewerkers tevreden kunnen houden.